روغن صنعتی

فروش باکیفیت ترین روغن های صنعتی

روغن صنعتی

فروش باکیفیت ترین روغن های صنعتی

فروش بهترین روغن های صنعتی

در میان انواع روغن های استفاده شده در خودرو های امروزی، روغن هیدرولیک می باشد که بسیار پر کاربرد بوده و در میان مردم طرفداران زیادی را دارد.

در زمان های قدیم، خودرو ها فرمان های مکانیکی داشتند ولی امروزه خودرو هایی با فرمان های هیدرولیکی جایگزین شدند. در این نوع فرمان های هیدرولیکی از روغن های مخصوصی استفاده می شود که روغن هیدرولیکی نام دارد.

در ادامه این نوشته، به توضیح بیشتر این محصول می پردازیم و شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر را به عنوان شرکت خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک می باشد


روغن هیدرولیک چیست و چه مشخصه هایی دارد:


روغن هیدرولیک جهت انتقال قدرت و به حرکت در آوردن سایر قطعات استفاده می شود و به دو دسته روغن هیدرولیک سنتیک و روغن هیدرولیک نفتی تقسیم می شود و وظیفه روان کنندگی را بر عهده دارد.


 

از دیگر محصولات شرکت ما می توان به بهران برش از روغن پایه و مواد مناسب و با کیفیتی تشکیل شده است اشاره کرد قیمت روغن بهران برش هم اکنون دارای تخفیفات ویژه ای است.

روغن برش کاربرد بسیار گسترده ای در زمینه های عملیات ماشین کاری و فلزکاری دارد

 

محصول دیگر ما قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت است که برای مصرف در سیستم های بسته انتقال حرارت با دمای حداکثر ۳۲۰ درجه سانتی گراد پیشنهاد می شود.

روغن حرارتی بهران همانطور که از اسمش پیدا است برای سیستم حرارتی ماشین استفاده می شود

این نوع روغن می بایست دارای ضریب هدایت حرارتی بالا بوده و در طول عملیات افزایش گرانروی نداشته باشد و لجن تشکیل ندهد و عموماً تا دمای حداکثر حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد در سیستم های بسته قابلیت استفاده دارند.

از دیگر محصولات پر فروش ما توربو دیزل و واسکازین 140 است که که برای اطلاع از قیمت خرید و فروش واسکازین 140 و اطلاع درباره خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50 کافی است با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد