روغن صنعتی

فروش باکیفیت ترین روغن های صنعتی

روغن صنعتی

فروش باکیفیت ترین روغن های صنعتی

فروش انواع گریس سپلاتین و گریس گرافیتی و قیمت روغن صنعتی شل

شرکت فیدار گستر ارائه دهنده انواع روغن های صنعتی در برندهای معتبر شل ، موبیل و ... می باشد


گریس سپلاتین فوکس


گریس سپلاتین فوکس یک گریس صنعتی با کیفیت و کارایی عالی است. این گریس با ترکیب روغن پایه مرغوب، تلغیظ‌ کننده صابون کمپلکس آلومینیوم و مواد افزودنی ویژه تولید می‌شود. از گریس فوکس سپلاتین در کوره‌های دوار، خشک‌کن‌ها، درایوهای رینگ چرخ‌دنده آسیاب‌های لوله و سنگ‌شکن‌ها استفاده می‌کنند. از سپلاتین برای روانکاری زنجیر و راهنماهای کشویی تحت فشار بالا کاربرد دارد. کارایی گریس فوکس سپلاتین در بازه دمایی 10- تا 140 درجه سانتی‌گراد است. در ترکیبات این محصول از هیچگونه کلر و فلزات سنگین استفاده نمی‌شود.


قیمت گریس گرافیتی مولیکوت


گریس گرافیتی مولیکوت انواع مختلف با کارکرد های مختلف تولید می شود که گریس های تخصصی برند مولیکوت به این شکل هستند تا مشکلات موجود در زمینه روانکاری را رفع سازند.  این گریس ها به طوری طراحی شده اند که کم شدن اصطکاک و سایش و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و هزینه ها را به دنبال دارند.

استفاده از گریس زمانی شکل می‌گیرد که در روانکاری ها امکان استفاده از روغن نباشد.   از این رو انتخاب گریس مولیکوت به دلیل چسبندگی بالای این روانکار در انواع بلبرینگ،   چرخدنده و … انتخابی بسیار مناسب است. این گریس در اصل برای روانکاری بلبرینگ ها و سایر قطعات متحرک کاربرد دارد که تاویر فوق العاده ای در این امر پدید می آورد.   گریس مولیکوت  را می‌توان یکی از معروفترین گریس های صنعتی و خودرویی دانست که جهت استفاده در  دماهای بالا نیز بسیار مناسب می باشد.  .

فروش روغن صنعتی شل

 

کمپانی شل در شاخه‌های مختلفی مختلف صنعتی در جهان فعالیت می‌کند از جمله فعالیت‌های این شرکت میتوان به تولید روغن های صنعتی و گریس ها اشاره کنیم روغن های صنعتی شعر و همچنین انگلیس ها به دلیل دارا بودن کیفیت بالاتر از سراسر جهان بسیار مشهور و پرکاربرد هستند روغن های صنعتی شعر به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود روغن کمپرسور شعر روغن دنده شل روغن حرارتی شل روغن توربین شال روغن هیدرولیک شل  

برای اطلاع از قیمت قروش روغن صنعتی شل و دیگر روغت ها می توانید با ما در ارتباط باشید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد