روغن صنعتی

فروش باکیفیت ترین روغن های صنعتی

روغن صنعتی

فروش باکیفیت ترین روغن های صنعتی

خرید و فروش انواع گریس گرافیتی روغن هیدرولیک و روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل (fidaroil.com) ارائه دهنده انواع روغن های صنعتی  مانند فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50  و گریس ها در برند های مختلف است که با سال ها تجربه و ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات توانسته است رضایت مشتریان خود را جذب کند شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به سایت ما و ارتباط با واحد پشتیبانی ما از محصولاتی باکیفیت و با ضمانت بهره ببرید.


اطلاع از قیمت خرید  روغن  هیدرولیک :


 برای اطلاع از قیمت خرید روغن  هیدرولیک باید نوع آنها را در نظر گرفت. روغن هیدرولیک نوعی روغن صنعتی محسوب شده که موجب عمر طولانی قطعات می شود که از روغن پایه و مواد افزودنی تشکیل شده است که موجب کاهش اصطحکاک می شود.  همچنین در انواع زیادی  از سیستم های هیدرولیک صنعتی و گردشی که از موارد ضروری  در خودرو ها هستند هم به کار می رود.  انتقال قدرت به قطعات و‌ در نتیجه به حرکت در آوردن آنها از وظایف اصلی این روغن بوده است.

از دیگر مشخصات این روغن ها می توان به مقاومت برشی زیاد، پایداری هیدرولیکی بالا، نقطه ریزش خیلی کم، قابلیت فیلتراسیون خوب، شاخص گرانروی بالا، ضد اکسیداسیون است که پایداری هیدرولیکی در این روغن ها از بسته شدن فیلتر جلوگیری می کند.


خرید و فروش گریس گرافیتی و معرفی آن:


گریس های گرافیتی دارای مرغوب ترین مواد اولیه بر پایه های لیتیم و یا بنتون و سولفونات کلسیم هستند که برای خرید و فروش گریس گرافیتی می توانید به فروشگاه فیدار اویل مراجعه کنید.

گریس گرافیتی بیشتر در یاتاقان ها و چرخ دنده باز و در دستگاه هایی که تحت فشار و ارتعاشات بالا و دور آهسته هستند کار می کنند. عمده مصرف این گریس در چرخ دنده های باز و یاتاقان های سنگ شکن ها و آسیاب های غلطکی در صنایع معادن و فولاد است.

این گریس های گرافیتی بیشتر در دستگاه هایی کاربرد دارند که انرژی مصرفی آن ها پایین است مانند اسکله های دریایی، کارخانجات نورد فولاد، راه آهن و یا پمپ های آب استفاده می شود که کاربرد اصلی آن جلوگیری از قفل شدن قطعات است و اهمیت زیادی در صنایع سنگین به علت ویژگی های منحصر به فردش دارد.

ویژگی های منحصر به فرد آن که آن را از گریس های معمولی جدا می کند روان کنندگی بالاتر و بهتر، مقاومت و ماندگاری بیشتر آن است

قیمت خرید و فروش انواع گریس رسانا و روغن بهران بردبار،واسکازین 140

ما در بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل از انواع محصولات صنعتی صنعتی مثل روغن بهران خودرو و مدل بهران کمپرسور  را به فروش می رسانیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش مدل انواع دیگر روانکار ها و یا فروش گریس رسانا با ما در ادامه مقالات سایت همراه باشید


اطلاعات قیمت واسکازین ۱۴۰


روغن واسکازین ۱۴۰ میزان سایش و خوردگی دندان های خودرو را به حداقل رسانده و هزینه های تعمیر و نگهداری را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.این روغن موتور برای سلامتی انسان خطر جدی ندارد اما در صورت تماس با پوست سریعاً با آب و صابون شستشو داده شود.همچنین پس از تخلیه ، روغن استفاده شده را به مکان‌های مجاز منتقل کرده و از رها کردن آن در محیط زیست خودداری شود 

شما مشتریان عزیز مان برای اطلاع از قیمت واسکازین ۱۴۰ می توانید اطلاعات خود را با کمک پشتیبانان ما کامل کنید


چگونگی خرید روغن بهران بردبار:


این مدل از روغن صنعتی یکی دیگر از مدل های پر طرفدار از این شرکت می باشد که باعث فروش بسیار بالای آن در بازار بوده به همین دلیل است که ما امکان خرید و فروش بهران بردبار را سایت خود فراهم کرده ایم.

برای دریافت اطلاعات و خرید روغن بهران بردبار توانید با ما در فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل همراه باشید.

این روغن صنعتی جزء پرکاربردترین محصولات روغن صنعتی بهران می باشد که ما با عرضه این محصول در فروشگاه خود به دنبال جذب رضایت مشتری و راحتی خرید و فروش شما هستیم.